Onze medewerkers
Ons kantoor kan uiteraard niet functioneren zonder onze medewerkers. Als team ondersteunen we gezamenlijk onze de klanten op zowel financieel, bedrijfskundig, fiscaal als juridisch gebied. Hieronder stellen wij vol trots ons team aan u voor. Lees gerust verder over ons of schroom niet om ons rechtstreeks te benaderen als u vragen heeft!
Frank Borsje AA RB
Oprichter en vennoot
Op 1 april 1993 is Frank gestart met het accountantskantoor. Inmiddels heeft hij de pensioengerechte leeftijd bereikt, maar nog altijd actief betrokken bij het accountantskantoor. Frank is gespecialiseerd in audits voor bewindervoerders, waarbij hij bewindvoerders begeleidt om telkens weer een kwaliteitsslag te maken. Frank is een oplossingsgerichte denker die zaken altijd net op een andere manier benaderd en zo de beste oplossing voor de klant realiseert. Twee grote passies van Frank zijn wandelen en zijn Volkswagen Kever. Daarnaast heeft Frank een bedrijf genaamd Elpe Apartements, waarmee hij een groepsaccommodatie runt in Elpe, Duitsland, vlakbij Winterberg.
Roy Seijkens AA
Vennoot
Roy is accountant en werkzaam voor ons kantoor vanaf 2021. Hij is de opvolger van Frank en staat aan het hoofd van onze medewerkers. Roy verzorgt binnen ons kantoor de assurance-opdrachten. Dit zijn opdrachten waarbij een accountant een verklaring met zekerheid afheeft. Hierbij kan bijvoorbeeld gedacht worden aan beoordelingsverklaringen en subsidiecontroles. Zijn specialiteit zijn de jaarlijkse controles op de Jeugdwet/Wmo. Daarnaast zorgt Roy voor de automatisering binnen ons kantoor. Zo gebruiken we binnen ons kantoor de nieuwste softwaremogelijkheden, om op die manier onze klanten proactief en kwalitatief zo goed mogelijk te kunnen adviseren. Roy sport veel en is daarnaast een groot fan van autosport.
Anita Opheij
Adviseur
Al meer dan 25 jaar is Anita actief binnen ons kantoor. Veel van haar klanten begeleidt ze al vanaf de start van hun onderneming en waarderen haar behulpzaamheid en geduld. Als sparring partner is ze de ideale adviseur voor de beginnende ondernemer. Anita is tevens onze Yuki-expert.
Miranda van Osch
Administrateur en secretariaat
Miranda verzorgt voor veel verschillende klanten de administratie en zorgt ze dat alle jaarrekeningen en fiscale bijlagen in de vorm van een keurig rapport bij de klant terechtkomen. Daarnaast vormt Miranda het secretariaat van ons kantoor. Zij is het eerste aanspreekpunt voor klanten, zorgt dat alle systemen up-to-date zijn, zorgt dat stukken worden ondertekend door klanten en dat alle documenten op de juiste plek belanden.
Bart Becks
Adviseur
Bart is al sinds jaar en dag adviseur binnen het accountantskantoor. Bart heeft een brede kennis op zowel administratief als fiscaal gebied. Hij is recht door zee en stimuleert ondernemers het beste uit zichzelf te halen. Daarnaast is Bart onze kantoorexpert van het programma E-Boekhouden.
René van den Berg
Salarisadministrateur
Salarisadministratie en personeelsadvies is waar René in de ochtend voor opstaat. Door zijn jarenlange ervaring binnen de HRM kan hij zich goed verplaatsen in de vragen van werkgevers en personeel. Of het nu de 1e werknemer van een onderneming betreft of dat er een uitgebreid personeelsbestand aanwezig is, René levert voor iedere werkgever een positieve bijdrage op het personeelsbeleid door zijn flexibiliteit en uitgebreide kennis. René zijn grote hobby is voetbal, waarbij hij de sociale activiteiten nooit over zal slaan.
Manon Leuwerink
Administrateur
Manon is sinds 2024 werkzaam bij ons kantoor. Ze is bij ons begonnen als boekhouder en is zich momenteel aan het ontwikkelen tot assistent accountant. De grote verscheidenheid aan werkzaamheden is wat haar aantrekt in de financiële dienstverlening.
Voor elk fiscaal of financieel probleem,
bieden wij een passende oplossing